Uscha.


     2012-03-10 | 18:08:36

                      

I brist på bilder på mig själv så får man faktiskt lägga ut fula kort. Just nu är vi på Koh Samui. Kom för några dagar sedan och solen har stekt min kropp ytterligare. Dock är jag som jag är och finner mig fortfarande sjukt blek.... Underligt kan kanske tyckas, men brun?? Njeee..

Idag hyrde vi moppar (vilket även är en lång historia så den tar jag imorgon) efter första moppeturen. Igår blev jag påkörd utav en liten unge på cykel. Krossade min fot totalt och jag bröt ut i ett mindre utbrott. AJAJAJAJAJAJ, jääävla skitunge! Idiot!!!.... Tur hade jag att dem inte föstod då hade jag nog inte kunnat skriva detta idag.... :P

Shoppingen fortsätter, lite nya fynd varje dag men fortfarande långt ifrån så mycket som tidigare år :( Ledsamt och ni förstår säkert min ångest. Hotellet som vi bor nu är kanske inte det bästa. Men man sparar ju pengar, men inte alls som vi brukar bo men det funkar. Lite myggmedel innan man lägger sig och det funkar! :) Taket består nämligen utav aluminium (stavning?) två lagar, halm och något nät och några palmblad. Å isoleringen är väl inte den bästa.. Jag saknar faktiskt våran kalla lägenhet.

Nee jag håller på att förfrysa utav luftkonditioneringen som blåser rakt emot mig. Eftersom att jag har visat mig vara lite utav en expert när det gäller luftkonditioneringens alla olika funktioner denna resan så är det bara jag som kan ändra inställningarna. ;) 

Godnatt där hemma..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0