Säkerhetskontroll.


     2012-05-16 | 10:43:59

När teorin äntligen är klar kommer nästa grej.. Säkerhetskontrollen. Jag menar... Kom igen! Det finns en anledning till varför det finns människor som arbetar på en bensinstation. Det är just för att personer som kanske inte vet riktigt ska kunna få hjälp.

Okej att det kanske inte är superbra att kanske tanka där spolarvätskan ska ner, men det vet ju dem flesta. Det finns ju ett speciellt hål för bensinen. Tillochmed jag vet vart de sitter ;) Men liksom... Det andra. Jag har inte planerat att få några problem med saker under motorhuven när jag är ute själv. Och om jag skulle få det (så har jag lärt mig att man inte ska tänka just OM) men vi säger att det händer.. Den dagen den sorgen ;) Då uppsöker jag bara den bästa bilmekanikern som kan lära mig till nästa gång, min papps Göran! :)

Å för er som undrar.. Jag fick 54 på teorin. Det enda som jag hade bristande kunskaper om var trafikregler :P hahahahah!! Stabilt, visst ;) Men för att inte skrämma er allt för mycket så handlade det mest om vilket släp/vikt och vart man får parkera och inte.

Senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0