Vilodag.


     2012-10-03 | 16:01:40
Träningsvärk var inte igår man hade, men jisses jag skulle inte överdriva om jag säger att jag är smått orörlig idag. På torsdag ska jag "mäta" kroppen. Göra några nyp här och var för att se hur stark eller svag jag är. Och hur mycket som är muskler och vad som inte borde vara där. Roligt? Ganska, men hyffsat nervöst också..
 
Idag finns inget på schemat och tur är väl det, men jag kan inte släppa det faktum att jag känner mig riktigt rastlös. Det är liksom tråkigt att inte göra nånting. Finns kanske saker som jag skulle kunna göra, men inget jag känner för direkt. Det enda jag känner för, trots värk är faktiskt att träna. Men kroppen behöver ju också vila. Får se ikväll, vad herren tycker. Om man skulle ta sig igenom 5 km på bandet. Det är ganska kul, speciellt när man tävlar (mot sig själv), lite bättre tid för varje gång. Just nu ligger jag på 27.09, men det kan alltid bli bättre! ;) 
 
 
Hahaha, jisses va vita och fina tänderna va ibörjan... Kanske dags att göra en blekning snart igen?;) Som sagt, det kan alltid bli bättre.. Fast det är klart, det ska ju inte vara som att en lampa tänds när man öppnar munnen och det är mörkt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0