Söndag.


     2012-09-30 | 12:29:02
Konstigt det här med bloggandet. Ena dagen känner man sig pepp och andra dagen att bloggen kan läggas ner. Det händer inte jättemycket just nu, inte något jag vill dela med mig utav ifall.
 
Jag får känslan utav att bloggen var sjukt mycket roligare innan jag lärde mig detta med att censurera saker. Roligare kanske är en överdrift, men det fanns konstigt nog alltid något att skriva om när man bara öste ur sig sanningen. Kanske var det lättare för att då handlade allt om mig. Jag hade inte kommit lika långt i min utveckling som jag har nu. Jag har kommit fram till att vissa problem handlar inte bara om mig. Det är andra inblandade också.
 
Fast på ett sätt har bloggen blivit bättre, vartannat inlägg handlar inte om mat, vikt och vilken ful spegelbild som glor tillbaka på en när man tittar hur man ser ut. Det handlar inte om dagvård, läkare hit eller dit, skada sig själv eller inte. Det kan bara betyda en enda sak, att jag har blivit jäkligt mycket bättre eller så är det åldern ;)
 
 
Jag tippar på det först nämnda. Hade det inte varit för vad som varit, hade jag aldrig varit där jag är idag. Aldrig haft de personer som jag har i min närhet, aldrig upplevt allt som jag har gjort. Det finns inte en chans i hela världen att jag skulle varit där jag är idag om det inte vore för den kvällen när jag träffade dig, Micke. Vet i sjutton vad du gjorde, eller vad som var så speciellt med dig (förutom att du är snyggare, bättre, underbarare än alla andra å att du står ut med mig) så fixade du till mig. Jag är glad att vara ditt "renoveringsprojekt", tro det eller ej.
 
Nu ska jag diska, fixa mig och sen bege mig till fusk solen. Alltid något ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Smultron 2

Ville bara säga tack för att du fortfarande följer mig på bloggen. Det betyder enormt mycket att du efter alla omständigheter och allt som hänt :( faktiskt bryr dig, jag vet vad du snackade om nu när du sa att vänner försvinner!!.. Är enort tacksam att du iaf tittar till mig ibland hehe .. Jag skall kämpa vidare det lovar jag,! Kram och ta hand om dig.

2012-10-02 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0