Dag 18 - Min favoritfödelsedag.


     2010-12-19 | 14:24:07

                 
                                                         bild från google.

Oj! Hur ska jag komma på det? Ungefär lika svårt som "mitt favoritminne".. Alla födelsedagar är väl lite speciella? :) Bah, jisses så svårt det blev. Står helt still i hjärnan..

Jag kan verkligen inte favorisera någon födelsedag, det går inte. Det är klart att andra varit bättre än endel men i det stora hela har det ju varit kanon! Man har ju fyllt år.. :) De senaste har jag kanske iofs blivit lite "nere" eftersom att jag förväntar mig ett litet grattis ifrån en viss Anders som aldrig kommer så tycker nog inte om att fylla år riktigt. :/.... Jag vet faktiskt inte..

Visst är det kul att fylla år, jag uppskattar det verkligen men jag väntar fortfarande på presenten som skulle göra mig överlycklig.. Iallafall så känns det så ibland. Samtidigt vet jag inte ifall jag skulle uppskatta det. Det är konstigt :/

Usch, jag borde inte svara på listan idag.. Jag mår konstigt idag. 

Jag avslutar det hela enkelt med att, alla födelsedagar är favoritfödelsedagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0