Dag 3 - Mina föräldrar.


     2010-12-02 | 22:19:22

:( Jobbigt ämne men nu finns denna punkt med på listan så jag antar att jag bara får bita i det sura äpplet och ta mig igenom det! Ju snabbare desto bättre?

En presentation om mina föräldrar. Min mamma heter Eva-Britt men kallas för Eva. Min pappa heter Anders och kallas för Anders. De är skilda sen en herrans massa år tillbaka i tiden och pratar väl inte mer än nödvändigt med varandra. Vilket jag förstår.?!. 

                               

Min mamma är världens bästa mamma! Jag är otroligt stolt över henne och beundrar henne enormt. Hon är verkligen inte som andra mammor, och de som träffat henne kan nog hålla med mig ;) För mig är hon så mycket mer än bara min mamma. Jag kan prata med henne om ALLT och då menar jag verkligen ALLT. Är väldigt öppen och ärlig när jag pratar med henne för jag vet att jag får ett ärligt svar, även om vi inte alltid tycker samma.

Jag ser min mamma som en oerhört stark person och som någon jag önskar likna när jag blir äldre. Många säger att vi är lika och som mamma sa senast idag (2/12) "då måste jag vara jäkligt söt" och jag kontrade med "eller jag jäkligt rund" ;) Att ha en viss chargong oss imellan gör nog våran relation lite extra speciell! Jag tror inte att det är många som har en sådan nära/öppen relation till sin mamma som jag har. Inte heller tror jag att många mammor säger så mycket till sina döttrar som hon gör men jag klagar inte. Jag är riktigt glad över att det är så. Hon är inte bara världens bästa mamma utan också världens bästa vän.

Jag älskar min mamma mer än något annat på hela jorden och jag glädjs för varje dag tillsammans med henne. Jag är riktigt stolt över att få vara hennes dotter och jag skulle inte kunna vara gladare över att våran relation är som den är :D

Åså har jag ju då en pappa också........ Jag finner inget att säga om honom, och när jag väl gör det.. Då består det oftast utav "vem är han?"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0