Bakblogg nästa.


     2010-02-04 | 13:39:22
Varit vaken ett tag, tro det eller ej men faktiskt! Träffen med hans mamma igår gick överförväntan fall du frågar mig. Sen fall det berodde på att jag slängde i mig ett piller för att bli lugn, eller bara för att det inte var så farligt det vet jag inte..

Ska snart ta tag i mig själv och hela lägenheten (som alla andra dar) men det blir ju städad och fint och man behöver inte oroa sig över "oväntade besök". Ska ge mig på att baka också. Haha, skulle kunna göra om detta till en bak-blogg snart så mycket som jag bakat det senaste :)

Idag tar jag spruta nummer två, så jag kommer vara mer odödlig än dödlig när vi åker om nio (9) dagar! Börjar få lite smått panik nu. Får ta tag i packningen snart. Gud va kul det ska bli! längtar riktigt, riktigt mycket :)
Jag vet inte fall det har gått upp för mig att vi faktiskt ska åka. Men det kommer verkligen bli det bästa som jag gjort i hela mitt liv hittills.. jag vet nämligen att fler saker kommer att inträffa ganska så snart ;)

Skickar en liten extra hälsning till Smultron, saknar å tänker på dig!


bild google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0