Mitt smultron.


     2010-02-09 | 14:03:13

Åh, min Linda åkte nyss :( Kan inte rå för det men det bränner bakom ögonen på mig. Så underbart att se dig igen! Att få krama om dig, att se dig framförallt! Har gått en massa dagar sen du va här, men nu äntligen :)

Kanske hann vi inte säga allt som vi ville, det fanns en massa annat som jag ville säga.. Som du förtjänar att höra, kanske därför jag skriver detta nu? Så att du alltid kan se. Bakom ditt leende vet jag vad som döljer sig, eller så inbillar jag mig att jag vet.

Haha, tårarna rinner just nu när jag tänker på vad jag hade velat säga.. Jag kan ta det nästa gång. Kanske rinner tårarna ner när jag frågar och ber dig att släppa på masken. Smultron, mitt älskade smultron...

Jag älskar dig något otroligt, och jag hoppas att vi alltid kommer ha varann!


                            
          Tack för lånet utav bilden ;) Smultron.. du är oslagbar på alla sätt och vis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0