Nytt.


     2010-06-07 | 20:14:53
Det är mycket som är nytt idag. Jag avbokade tiden hos "c-l" för det har varit lite jobbigt det senaste som vanligt :/. Vi (jag å min favorit Micke vill säga) åkte till Gbg och knallade runt lite för att sedan köra vidare till IKEA. Finns det något roligare än att gå där och fantisera ihop ett hus?! Det är riktigt avkopplande och faktiskt så fåre mig på bättre humör :)

Imorgon ska jag upp till underbara (läs vedervärdiga) solhem igen eftersom att det är tisdag. Fast å andra sidan så hare blivit enklare sen jag blir mutad att gå dit och dessutom så äre extra bra imorgon! Varför det säger jag inte, det kan jag tala om innan vi flyger till Kreta isf :P En annan rolig sak som ska hända.. Vi har redan börjat planera inför våran nästa resa.. :) MYYYS!!

Nu över till något helt annat.. Jag bara längtar efter ett nytt år. Eller jag vet inte, joo det gör jag! Det kommer helt klart bli det bästa året någonsin. Det är mycket som händer då :) Så dags att börja planera. Efter Kreta kommer planerna ut. Det är inget stort verkligen inte, men för mig är det. Det kommer förändra så mycket. Så visst längtar jag! :)

Nu ska jag pussla vidare så att det blir klart nångång.. Fast jag har kommit en bra bit ändå, helt själv! Så jag måste nog ge mig själv en guldstjärna ;) Nu blire en massa svammel så jag avslutar här.. Tjing!


å bara för att det var längesen..


ett leende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0