Solhem.


     2010-03-23 | 16:16:40
Usch, jag vet inte vad jag ska säga om dagen.. Den har varit hemsk men ändå underbar. Just idag hade jag kunnat strunta i solhem å bara firat våran halvårs dag men mer om det i något annat inlägg! Träffade min blivande kontaktperson idag för första gången, kändes inte helt okej.

Klockan ringde sju, Micke gick upp å gjorde frukost åt mig i vanlig ordning och sen vare bara att stiga upp från sängen vid 8 för att klä på sig. Lurade med mig Micke upp till solhem också så jag hade sällskap hela tiden. Vilket var skönt. Riktigt skönt.

Hursom har lite blandade känslor inför den nya kontakten men det kanske blir bra tids nog, man kan hoppas. Ordet motiverad och omotiverad dök upp vilket fick mig mer eller mindre arg. Det kommer ifall det nu funkar med denna kontakten bli ett eller fler bråk (heta diskussioner) iaf den saken är säker.

Väl klar där vilket var en timme senare, gick vi ner till stan och handlade hem lite nödvändigheter. Bäst utav allt haha vi hittade ett par leggings, nu kan jag kanske klä på mig till helgen ändå ;)

Just det, jag träffade hans syrra igår :) Jag tror att det gick "okej" (läs bra?!)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0