Min panna.


     2010-10-14 | 09:30:12

Att min panna inte är blå och att jag inte har en hemsk skallebank har jag lite svårt att förstå. Inatt, i sömnen såklart så lyckades jag skalla mig själv med hjälp utav väggen! Jag bara dunkade i pannan i väggen i sovande tillstånd men ont måste jag ha fått eftersom att jag vaknade och skrek AJJJ!!

Klockan sju i vanlig ordning piper klockan och det är dags att gå upp men usch vad segt det blivit det senaste. Med en fullspäckad planering idag så fanns det inte så många alternativ att välja på utan det var bara att stålsätta sig och strunta i den där känslan att "det hade varit så skönt att lägga sig igen"..

Nu ska jag ta tag i dagens sysslor. Jag börjar med städningen sen blir det till att träna lite och sen äntligen efter det... Doomdiiddoom, BAKNING! :D  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0