Alldeles strax.


     2010-09-22 | 00:57:14

                         

Snart vilken minut som helst så ska jag ge upp för dagen. Tänkte låta JB (John Blund) hälsa på mig. Har fastnat för det här med förkortningar och jag har mina aningar om var ifrån det kommer.. De senaste dagarna har jag blivit en sucker för politiken, och blivit såld på de olika förkortningarna som partierna har.

Kom aldrig iväg till solhem idag men jag fixade C-L dock så orkade jag inte att hålla tillbaka idag så tårarna rann längs kinderna. Ord som jag trodde inte fanns i mig kom ut ur min mun och ska sanningen fram var det faktiskt skönt att säga orden hög å rakt ut "jag orkar inte mer nu, jag vill bara bli frisk, jag orkar inte kämpa mer nu".. På något sjukt vis var det skönt att säga orden. Det var skönt att få sitta där och gråta, vara liten för ett tag. Jag vet inte, det var bara skönt att ta av "masken" för en stund och bara vara jag..

Nu ska jag stänga av här, stirra upp i taket samtidigt som jag funderar över vad jag ska ha för kläder imon. Mbt-grupp är morgondagens "to-do"...

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0