Turkland.


     2011-04-17 | 17:09:59

Uppdateringen kommer bli helt annorlunda om några dagar då det kommer regna här och det inte kommer finnas så mycket annat att göra. Då kommer jag blogga ikapp så inga sura miner nu :)

Kan börja med att säga att jag får spader på endel saker. Eller jag vet inte om det är saker direkt, snarare personal.. Idag var det en som ropade och sa att han älskade mig?! haha, okej??.. Ytterligare en anledning till att längta hem. Sen alla som glor, njeee Turkiet är säkert jättefint och sådära men jag tror inte att det är något för mig :)

Tanken var att jag skulle slänga upp lite bilder men jag vet inte ifall jag hinner, det tar sitt lilla tag att göra sig iordning när man heter Marie. Nu ljuger jag, för det går faktiskt rysligt fort det är bara det att hårfönen är så nedrans dålig!


Våran uteplats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0