Adventskalender.


     2011-12-01 | 08:14:51

Jag brukar inte ha någon adventskalender, men i år är ett undantag :) Bara för att jag ska jobba hårdare på gymmet så kan jag väl trycka i mig en liten chokladbit engång om dagen.

Fast just det här med engång om dagen... Mjaa, det är lite svårt. Det är ju så gott! haha!! Sen dessutom har jag ingen vanlig adventskalender. Utan Micke köpte en aladin, specialutgåva. Finns inga äckliga i den så tummen upp! Men att äta en om dagen.. Igår tryckte vi i oss 4 var?? "bara en till.. ska vi ta en till? jisses vad gott, vi tar en till va?!"...

Å sen inte nog med det.. Jag har en annan kalender också :D Haha, började käka vitaminer idag också. Omega 3 och någon annan "bra att ta" tablett :) Nu hinner jag inte skriva mer obetydlig text för det är torsdag och då äre solhem på schemat. Tråkigt! Har ingen lust idag, men kan inte bryta min tradition om att ALLTID komma dit nu.

Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0