Jahopp.


     2011-12-30 | 08:32:47

                    

Godmorgon världen!

Nu har jag varit vaken ett bra tag men ändå har jag inte fått något vettigt gjort. Ska tända dendär raketen i baken nu så att det händer något. Mer då? Imorgon äre nyår. Känns inte som att det var längesen vi firade detta året. Kanske borde man göra som alla andra bloggare och göra en resume utav 2011. Det tråkiga är väl kanske att jag inte minns så mycket, eller att det inte händer mer än att jag ränner uppe på solhem? Fast lite saker har ju hänt.. Får finurla lite på det under dagen :)

Nu vare ju som sagt raketen jag skulle sätta fyr på. Såhär kan vi inte ha det. Nu ska det bli nyårsfint här och sen ska jag pallra mig ner till gymmet, och belöna mig själv med ett besök i det underbara solariet. Sen får det väl bli så att jag räknar några förbannade mattetal senare också. Tänk om jag hade fått betalt varje gång jag faller ut i gråt över matten då hade jag varit mångmiljardär nu...

Å just det, appropå bilden så hade jag ingen nyare. En från 2010 får duga :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0