"Vinter"-promenix.


     2011-12-30 | 10:55:31

Nu äre städat och vackert bara golven som ska svabbas, men det gör jag senare. Nu ska jag ut i det underbara men kalla vädret. Jag struntar i gymmet. Jaa, ni läste rätt. Jag struntar i det idag. Jag går ut stenhårt nästa år istället ;) Nu under julen/mellandagarna och allt som varit har det blivit lite hippsomhapp med träningen och va vore inte bättre än att starta året med ett löfte om stenhård träning? Det ska ju faktiskt vara relevanta mål och det är ju detta. Så det blir perfekt!

Nu ska jag snöra på mig "rumpskorna" och sen äre bara ut och iväg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0