Ber om ursäkt.


     2011-09-01 | 11:51:40

Ledsen att göra er besvikna. Haha, fick en del kommentarer ang. att jag skulle jobba så jag får väl "försvara" mig lite dårå..

Detta jobb var faktiskt bara att inventera på city ;) Å utav alla gångar som finns på city så tro fasiken att man hamnar i godisgången!! Jag har därför även nu tappat godisbegäret totalt för faaasiken vad äckligt det är med godis. Eller äckligt är det väl inte, men efter att ha räknat varenda liten godispåse/chokladkaka så är man riktigt trött på skiten!

Men pengar tjänade jag, pengar som jag idag kommer bli av med, men som jag inom en ganska så snart framtid kommer vara riktigt stolt över mig själv att jag gjorde av med ;)


Nyare bild får man ju leta efter :P Sthlm-09..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0