Måndag.


     2011-09-05 | 15:35:30

De flesta inleder nog veckan med att tänka "ny vecka, nya tag".. Jag vet inte om det är något fel på mig eller om jag bara är en oerhört negativ människa men jag kan verkligen inte se något som helst positivt med att det är en ny vecka?!...Det blir ju nya veckor varje vecka? Å vad innebär det egentligen att ta nya tag? Man gör ju ändåså oftast samma saker varje vecka?..

Min vecka är inte alls som andra veckor. jag postade dedär förbannade brevet i lördags och nu väntar jag bara på något.. Något som kanske inte ens kommer. Jag ger det en vecka. Jag tänkte dessutom denna veckan ringa till solhem och snickelisnacka lite med hjärnskrynklaren där uppe om att jag är b e r e d d. Sen tänkte jag även skicka iväg ett mail till CL och berätta vad som hänt. Här ska det minsann bli ändring, men jag kan inte kalla det att ta nya tag. Snarare har jag väl kommit till insikt att jag kommer inte bli bättre/starkare/friskare ifall jag inte reder ut mina problem. 

Å problemen ligger inte kring maten, det är inuti mig. Det handlar nog om att jag är ledsen, ledsen över att saker är som det är. Jag behöver bara redskap som får mig att kunna hantera sakerna. Tillsvidare bjuder jag på en härlig "skenet bedrar"-bild :) Ska hänga med mamma innan jag sticker ner till gymmet för att komma iform. 

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0