Ris.


     2011-09-08 | 20:20:11

                     

Nyss hemkommen från andra besöket på gymmet idag, tummen upp för mig! :) Nu sitter jag och väntar på att riset ska bli klart så jag ska kunna ställa mig och laga mat för att sedan besöka duschen som är mer än nödvändigt känner jag :P Fast det är klart.. Om jag luktar riktigtRiktigt ordentligt på handleden så kan man faktiskt ana lite parfym, kanske behöver jag inte duscha trots allt?! :D

Något brev har inte kommit än heller. Men vad förväntar jag mig? Det tog extremt lång tid för mig att få iväg det så egentligen kan jag inte begära att jag ska få ett svar (eller inte) på en vecka.. Jag får väl ge det en sisådär 10 år?!...

Något annat vettigt att berätta? Tja, jag vet inte om det är vettigt men det är något med maten. Eller mig själv. Jag mår illa direkt när jag fått något i magen. Kanske är jag gravid?! Det skulle se ut det :P Om inte annat så skulle jag gärna vilja veta hur det gått till. Kanske är det dumt att jag somnar innan maistro?? ;) Får ta ett snack med honom sen och tala om för honom att det inte är särskilt snällt att "ta vad man vill ha" när den andra sover :P

Känner att det ballar ur något så jag avslutar nog här.. Sätter mig och glor på riskokaren istället ihopp om att den kanske skulle få försig att arbeta snabbare! Eller så kanske det visar sig att jag har övernaturligakrafter som kan koka ris bara genom att tänka på det.. Isåfall skulle jag tänka på en hemskans massa mer saker! Fast först ris, för usch vad tråkigt det är att koka ris. Å tid tar det! :(...

Kort sagt, koka aldrig ris, eller be någon annan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0