Längtar.


     2012-03-06 | 13:22:00

                     

Konstigt nog och tillskillnad ifrån andra resor så längtar jag hem. Jag längtar efter mina vardagliga saker.. Men speciellt EN sak. Onyx.

Jag längtar efter vikterna, längtar efter att få känna dendär darrande känslan i benen/armarna efter ett härligt pump-pass. Jag längtar efter att få slåss i luften. Svettas och se hur kroppen förändrar sig. Hur den blir mer och mer som jag vill. Det jag strävar efter. Jag längtar efter att snacka skit med mamma på gymmet, titta på mina kycklingvingar och skratta. Fyfarao vad jag längtar!!!

Missuppfatta mig rätt. Visst är det underbart med sol, bad och värme men frågan är ändå om inte vikterna är mer underbara ?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0