Redo.


     2012-03-18 | 04:06:15

                         

Dags för ny shopping och trevligheter i Bangkok. Idag ska jag nog agera turist tror jag minsann. För att min mamma ska bli lite gladare där hemma, och för att hennes idé lät rolig :) Idag äre du å jag på äventyr! Plus 3.. Men det ska nog gå bra ändå. Glad kommer jag vara iallafall, för idag blir jag ett par träningsskor rikare. Å Vem kan deppa då? Inte jag iallafall, kanske alla andra som blir avis :P Men idag äre minsann min dag att vara glad. Shopping gör mig glad. Träningsgrejer gör mig glad ;) Något som är ett minus är att jag har börjat ömsa skinn :( Tur är väl ändå att vi åker hem snart så att jag inte tappar all färg. Nu ska jag fixa till mig. Tjing!


En liten update såhär mitt på dagen. Skorna fanns inte i min storlek :( Men vi ska kolla på ett annat ställe alldeles snart :) Så jag håller minsann mina tummar riktigt hårt!! Jag vill ha mina skor......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0