Bloggen.


     2012-09-19 | 11:51:26
För ovanligheternas skull så uppdaterar jag lite. Har inget jätte häftigt att säga, mer än att jag borde plugga. Ska börja snart. Fast det är jäääkligt trögt, det ska jag absolut inte sticka under stolen med. Kanske äre trögt just för att man inte får någon respons på det man gjort. Jag vet ju inte ifall det är rätt eller fel?! Uscha, undrar verkligen hur provet kommer gå... Var jag nervös för att inte klara matten är det inget jämfört med nu. Jag fattar inte ens vad jag läser nu. Men jag har väl bara mig själv att skylla. Ibland är det faktiskt okej att vara bitter.
 
Jag har fixat andra saker som andra inte ens varit i närheten utav. Jag ska vara stolt för det jag gjort. Det kan alltid bli bättre. Man kan om man vill. Så äre. Går provet dåligt, får jag hålla tummarna för att högskoleprovet går förbannat mycket bättre! Man behöver ju inte måla faaan på väggen, innan det behövs. :)
 
Nu ska jag sätta igång, fixa klart uppgiften sen kan jag göra nästan vad jag vill. Men gotta mig åt att uppgiften är klar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0