Att bryta ihop.


     2010-04-05 | 19:30:38
Finns många tankar och funderingar som säkerligen skulle passa under denna rubriken men just nu är det mer en fråga, är det okej att bryta ihop i tid och otid? Jag hoppas det, annars ligger jag illa till...

Jag vet inte vad det var som gjorde det, men jag bara bröt ihop. Tårarna rann och jag fick inte fram ett ljud ändå var jag tvungen att prata. Att sedan gå ner med rödsprängda ögon och få en kram som gör att man bara börjar gråta ännu mera, är det okej?

Det som fascinerar mig är hur jag nästa sekund har lyckats samla ihop mig så bra att det inte finns ett spår utav tårar längre. Jag ler, skrattar och beter mig som en fullt vanlig människa. Det var för en stund sedan som de slog mig, att det spelar ingen roll hur mycket jag ler och intalar mig själv att allt är okej, bakom ögonen finns tårarna närmare än man tror.

Jag har bara en sak att säga, denna gången är jag älskad på riktigt. Älskad för den jag är, inte någon jag borde vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0