Ingen tandläkare.


     2010-04-13 | 00:01:14
Jag orkade aldrig idag, jag avbokade tandläkaren. Hade helst avbokat hela livet eller näe, morgonen räcker! Den var hemsk. Imorgon har jag annat planerat ska ta mig upp till solhem å kolla ifall jag platsen kvar sen blire mys på stan med hjärtat. Det sistnämnda längtar jag som en tok till :)

Annars idag? Som alla andra dagar, bara det att humöret är uppochner. Eller jag vet inte fall man ska säga uppochner hela situationen är jobbig. Men det blir nog bättre, iaf så hoppas jag på det! Men just nu äre som det är och jag antar att man inte kan göra annat än att "gilla läget"...

Måste kludda ner en extra liten rad till smultron! :) Det var som förr i helgen! Så mysigt och underbart, jag finner inga bra ord att beskriva det med så jag nöjer mig med att säga, smultron.. du är kanon! Ingen annan är som dig, och jag tycker det är riktigt mysigt att ha dig nära så nu håller jag alla tummar å tår på att vi en dag blir grannar ;)

Nu ska det spelas poker, och jag ska mysa in i hans famn! Det finns inget som är bättre än att somna jämte honom.. Eller joo, kanske.. Det är inte helt dumt att vakna upp jämte honom heller då vet man ju att det inte var dröm ;) Fast å andra sidan, varje ny dag är en dröm för mig! Jag delar ju varje dag med honom, Micke, mitt hjärta, min dröm, mitt allt!

Godnatt allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0