Tillbaka till tandläkaren.


     2010-04-07 | 14:41:21

 

                                                           bild från google

Imorgon äre dags igen, sätta sig i stolen och gapa för fulla muggar. Känns kanske inte sådär jättelockande men lite ändå.. Efteråt väntar ju ett paket ;) Iallafall så tror jag att det gör det, jag hoppas att det gör det! Annars kommer jag nog att bojkotta tandläkaren fall den nya vanan bryts. Jag menar, varför ska man ändra på något som funkar? :P


Händer inte allt för mycket idag, tänkte spela lite wii mer blire nog inte. Tvätten är snart klar och städat har jag gjort, jag är riktigt huslig utav mig ibland (läs ofta, varje dag) men visst äre skönt när det är städat och man alltid kan få oväntat besök? Det enda som inte är klart, det är ju jag själv. Jag ser ut som ett monster, men å andra sidan.. Man kan inte alltid vara på topp...

                   
                                                      .. älskade mamma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0