Tomt.


     2010-04-01 | 13:07:33

Idag äre en sån där konstig dag när man varken vet fall man är glad eller ledsen. Tom är väl det perfekta ordet egentligen. Jag har så mycket att vara glad över ändå känner jag mig ledsen. Jag blir både arg och irriterad på mig själv över hur jag känner. Varför kan man bara inte få vara glad utan att falla ner i det svarta hålet för?!

Jag ska snart göra mig iordning, den dagliga promenaden står på schemat. Något som slog mig igår när jag trotsade regnet och gick ut på en ytterligare promenad (bonus att möta micke) kom jag på mig själv med att gå å småle när regnet smattrade mot paraplyet. Jag gick saktare än en snigel men jag njöt. Jag tyckte det var skönt att vara ute när det regnade? Tanken att jag ska inhandla ett par gummistövlar kom som en blixt! Men de kan inte vara vilka som helst, de måste ha färg! Jag tror att det var de som gjorde att jag faktiskt njöt när jag gick där att mina skor var illröda :) Det piggade upp.

Nästa gång jag varit hos tandläkaren vill jag ha ett stort paket, där i ska mina färgglada gummistövlar finnas!! Tack på förhand hjärtat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0