Underbara dag.


     2010-04-15 | 17:23:00
Att jag har haft en svacka i mitt mående har idag varit som bortblåst! Det har varit en strålande dag tillsammans med hjärtat och en massa sol :) Det enda onda med dagen får jag nog säga var mitt skoskav :P Men de löste sig det också.

Strosade runt i knalleland idag, lämnade tillbaka ett par jeans som inte var till belåtenhet tacka vet jag att det finns fler modeller :P Letade baddräkt?! Haha, för det ska jag minsann ha en nu tills vi åker.. vad har jag fått för mig? Har inte använt baddräkt sen man lärde sig simma.. Men det kan ju vara kul med lite nostalgi ;)

Har precis blivit klar med berget utav disk och borde kanske egentligen gå ett varv med dammsugaren men wii lockar mer :P Städa kan jag göra imon! Det gäller att dela upp sakerna så att man har lite varje dag att göra :) På så sätt blir man aldrig sysslolös, smart tänkt.

Nu ska det spelas i hopp om att tiden kan gå lite fortare så att du snart kommer hem igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0