Batterier.


     2010-08-24 | 18:05:38

                   
                                                  Du är allt jag behöver!



Visst är det typiskt att när man är som mest taggad och inne i det hela så ska man vara tvungen att sluta bara för att nån (jag) glömt ladda batterierna! Det är fruktansvärt irriterande. Hade ju precis fått upp flåset och kände hur det faktiskt gav något då måste jag stänga av?!

Alla batterier ligger på laddning just nu bara för det. Jag får köra extra hårt imon istället inte mer med det :) Hann bränna lite iaf och det är bättre än inget. Positivt tänkande det är nytt här i bloggen :P

Usch, helt trött eller jag vet inte riktigt uttråkad mer kanske? Ska ladda mobilen så jag kan ringa till läkaren imon å kolla fall hon skickat iväg de där livsviktiga pappret, håller tummarna håårt! :) Sen att jag kan terrorisera min älskling på jobbet efter att jag laddat på det bara ett plus, ett stort sådant! ;)

Fyra dagar kvar nu bara .... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0