Ett tag sedan.


     2010-08-10 | 08:40:49
Ojsanhoppsan vilken kolosalt dålig uppdatering och jag har inget att skylla på. Kanske bara inte haft någon lust? Nu när jag väl tänkte fila ner några rader så kan jag inte komma på vad jag ska skriva.. Lite annat som simmar runt i huvudet.

Ska fixa till mig alldeles strax så att man har det gjort, och sen vet i katten vad jag ska göra. Kanske föra över alla miljoner kort från mobilen till datan? Haha, snacka om att inte ha nått att göra! Ska iofs plocka iordning lite här för idag kommer Linda. Va ett bra tag sedan jag såg henne men det ska bli kul att hon kommer förbi en snabbis.

Klockan är inte ens nio och jag har redan varit uppe å käkat frukost :) Stolt! Ibland gåre faktiskt att komma upp relativt tidigt 07.00!! Känns skönt att komma upp, önskar bara att man hade lite mer att gå upp för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0