Godmorgon.


     2010-08-23 | 07:50:42

Hahaha ibland undrar jag fall allt verkligen står rätt till hos mig. Jag menar, gå upp nu när man skulle kunna ligga kvar i sängen och mysa med älsklingen...

Nu äre ju iofs så att jag har fått för mig att på veckodagarna så ska jag upp klockan sju, varför? Jag vill ha lite rutin på morgonen (hela dagen iofs men det är en annan femma) och visst är det lika bra att börja öva på att gå upp tidigt redan nu för snart ska jag lyckas ta mig till alla möjliga möten här och där igen. Ska bli skönt men ändå inte, lite kluven.

En liten hälsning till älsklingen som ligger å sussar får avsluta detta inlägget..


Du är det bästa som har hänt mig!
 Snart kan vi simma runt i poolen och mysa i solen! Pussar till dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0