Grattis Grattis Grattis!


     2010-08-28 | 12:08:19



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag!! :D tjoooohoooo!!!


Tänka sig att det redan har gått ett helt år sedan jag fyllde år sist :o nu börjar jag verkligen bli gammal! Nu är det dessutom mer sant att jag är närmare 25 än 20.. Igår var jag faktiskt närmare 20.. Skrämmande! :P

Ska alldeles strax sticka iväg och få en,två,tre... fyra?! Paket :D Underbart! Jisses vad glad jag är idag :) bra dag!
Solen börjar komma fram lite nu också, härligt!

Vill tacka Sandi å Pauli för det fina paketet som jag fick! Ni känner verkligen mig (även fall jag "tror" att det va sandras idé..):P Kanon glad blev jag! hade det inte varit för att jag är rädd att hoppa sönder sängen så hade jag bokstavligt talat ställt mig i den och hoppat!! :) Nu väntar jag bara på att ni kommer och knackar på dörren :P....

Nix, ska fortsätta dagen, kommer en massa bilder ikväll eller imon :) Nu... Födelsedag vare! 23 år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0