Imorgon.


     2010-08-27 | 18:23:16
Japp nu äre inte långt kvar, snart är jag mer 25 än 20, skrämmande!! Imorgon fyller jag år och jag är förväntasfull men inte för mycket. Inte alls... ;)

Jag vet att jag kommer få världens bästa dag för jag kommer vara med personen som betyder allra mest! Då spelar det liksom ingenroll vad vi gör. Bara jag får vara med dig, så man skulle kunna säga att jag fyller år jämt :P Du är mitt allt hjärtat och jag skulle inte kunna vara gladare! Du är liksom både som världens bästa kompis samtidigt som du är så mycket mer.. Underbart! Jag har hittat personen jag vill dela varje sekund, minut, dag och år tillsammans med och det är du, Mikael :)

Skulle blivit överraskad imorgon utav Sandi å Pauli men icke :( Skitjönsen ska jobba! Tråkigt, men jag har fått ett paket på posten som ligger och väntar på mig och det kommer förmodligen att bli det första paketet som jag kommer riva upp så fort jag öppnar ögonen imorgon, för fysjutton vad det kliar i fingrarna!! Vill öppna NU!!

Phu, en massa tankar som snurrar runt där uppe men inget jag tänker förstöra detta inlägget med. Det tar vi i ett annat :)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0