Klockan tio.


     2010-08-17 | 11:49:17
Sitter och väntar på mamma och fisen de skulle varit här klockan tio. Haha, två timmar senare och de har fortfarande inte dykt upp..

En annan gick upp klockan sju för att vara klar tio, å nu sitter jag här och har absolut ingenting att göra. Jag har redan hängt upp tvätten, vikt tvätt, slängt i en ny tvätt, diskat och hunnit med en mindre fika :) Dammsugningen tvingade jag på Micke ;)

Förresten på tal om ingenting (men mycket för mig) jag blev två par skor rikare igår! :)Ibland äre faktiskt inte så dumt att anstränga sig och vara en bra flickvän :) Ska nog fortsätta med det verkar ju löna sig!

Nix, nu ringde mamma så jag får väl kissa och klä på mig! Orkar inte med några olyckor nu när tvätten snart är klar! :) Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0