Lördagen.


     2010-08-22 | 16:33:18

Igår svängde vi loss på dansgolvet jag, hjärtat och Johan. Det tog iofs lite tid att komma dit eftersom att Johan envisades med att gå till Franks vilket jag klart och tydligt sagt är ett ställe som inte funkar för mig. Jag gillar det bara inte. Det känns som trädgårn dit sliskiga typer går.. Såna som hänger på festivaler och bara pimplar en massa öl, Usch!!

Det blev en lyckadkväll ändå :) Som jag hoppas på att vi gör om snart fast dock utan en massa flängande till skit ställen. Tråkigt nog gick mina skor sönder, men jag har en plan på hur de ska lagas :) Absolut inte genom att köpa ett par nya (vilket kanske vore smart och enkelt) utan jag ska slå i en spik så att sulan sitter fast igen! Testa kan man göra iaf.

Fick en ny vän påväg hem :) Eftersom att haren som jag passade efter i vintras förmodligen har dött så igår, då satt den nya vännen där och bara väntade! En igelkott eller ah, Kotten. Jag lyckades döpa igelkotten på de få minuterna som jag satt där på huk och försökte få den att komma fram och hälsa. Lite blyg kanske, men Kotten är mitt nya "utedjur" :)




Jag skulle ha klippt Johan också men jag överlät det till Fisen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0