Två dagar kvar.


     2010-08-26 | 11:57:31
Sitter och väntar på att hem till gården ska börja och efter det blire till att laga mat. Ska möta hjärtat senare för då ska vi shoppa åt mamma, får väl se vad vi kommer hem med till dig ;) men självklart ska vi försöka hitta den där sidokudden...

Har städat och plockat undan så nu äre rent och fint igen (som vanligt) skulle aldrig kunna låta det vara ostädat. Kommer inte ändra mig den dagen jag får ett jobb heller, för dammsugas och plockas undan ska man bara göra varje dag. Enligt mig iaf, allt känns fräschare!

Imorgon börjar mina veckoaktiviteter igen, ska bli riktigt skönt. Har varit lite jobbigt det senaste faktiskt. Men nu så börjar det igen och inom en snar framtid har jag säkert hunnit tröttna på det igen :P Ska börja gå till solhem nästa vecka också, det ser jag verkligen inte fram emot menmen.. Måste göras, sen börjar gruppterapin i september nångång också. Det blir nog bra, det kan inte bli värre iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0