Dag 11 - Mina syskon.


     2010-12-11 | 21:36:26

Olyckligtvis ville inte mina föräldrar skämma bort mig så till den milda grad att jag fick allt jag pekade på så visst har jag syskon. Två stycken för att vara exakt. En hel och en halv, de går även under namnen Johan och Oskar.

Johan, som är min riktiga bror är (enligt mig) ett släkte för sig själv. Vi är varandras totala motsatt och inte gråter jag över det (jublar snarare). Han är 3 år äldre än mig (vilket ibland jag har svårt att förstå) då han beter sig som 12 och dessutom är kortare än mig ;) 

                            

Vad mer kan jag säga om Johan? Inte så mycket, vill ni veta mer kan ni trycka HÄR.

Jag har mina aningar om att min mamma kanske inte är jätteglad på mig just nu i denna stund ifall hon läser detta.. Men låt oss kalla det "syskonkärlek med en tvist"....

Nu kan vi hoppa till Oskar, min halvbror. Vi har samma mamma men inte samma pappa (vilket kanske är tur det då min pappa inte är som någon pappa). Lille Oskar, fisen som jag kallar honom är en liten sladdis.. Hela 16 år är det mellan oss. Jag har själv svårt att förstå att det så många år och tro mig när jag säger det att jag har räknat om X antal gånger för jag tycker att det låter lite väl mycket.. Men antagligen så är det 16 år.. Han skulle alltså rent logiskt kunna vara min bebis ;) Vilket han också är enligt honom själv :D

Fisen är nog också den personen som jag skulle kunna göra allt för, och gör även väldigt mycket för (enligt mig själv) och antagligen den enda människan i världen som jag tillåter att väcka mig på morgonen utan att bli flyförbannad! :) Jag älskar honom hejdlöst mycket! Så tack mamma å lasse

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0