Dag 12 - I min handväska.


     2010-12-12 | 22:54:57

Ska sanningen fram så är jag riktigt UR-usel på att använda väska på vintern. Jag vet inte varför men det känns så bökigt på något vis, man springer ju ändåså runt i en stor jacka och ser mer eller mindre ut som en michellingubbe..

Fast det är klart, jag har ju faktiskt vissa saker som ligger i väskan som jag går och plockar upp lite då å då annars agerar faktiskt fickorna på jackan som väska under vintertid :/.. Jag borde kanske därför skriva upp vad jag har på båda ställena, nu kör vi!

I jackan finns:
Idomin
Läppglans (nivea, volume shine)
Busskort
Nycklar (hem och hemhem)
Springer och kikar i jackan...
5 Kronor (varav 1 är från Thailand)
Handsprit
Kvitto (ica maxi)
2 Lappar (tider till solhem och CL)

                     
I väskan finns:
Anteckningsblock
Penna
2 Hårnålar
1 Hårsnodd
Solkort
Bankkort
5 Tamponger (4 normal och 1 mini)

Japp, tanken slog också mig VART FASIKEN ÄR MIN PLÅNBOK?! Nu vet jag vad jag ska göra de närmaste dagarna iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0