Dag 13 - Den här veckan.


     2010-12-14 | 09:18:48

                  
                                                  bild från google

Eftersom att det bara är tisdag har det inte hunnit hända så mycket men endel ändå. Slagit in en massa paket minsann och nu vill jag aldrig mer behöva slå in något mer i hela mitt liv! Fy!! Å jag som tyckte att det var roligt att slå in paket innan :(

Har sprungit land och rike runt för att hitta "den perfekta korgen" som tillslut blev "den perfekta hinken".. Med lite band runt så ser hinken nästan okej ut. Hoppas att mottagaren tycker det också :) Haha på tal om paket, vart så förbannad för jag tyckte inte att det blev bra så jag slet upp ett paket.. Så man skulle kunna säga att jag har öppnat någon annans paket ;) Men nu är det inslaget igen..

Det hörs verkligen att det är ibörjan utav veckan då jag försöker få det intressant att läsa om mina paketerings-besvär... Vi kan hoppa till vad som ska ske i veckan istället.

Idag är det solhem som gäller så jag borde nog fundera på att fixa till mig så att jag hinner. Sen blir jag hämtad utav min älskling och då blir det Thai-mat :) å sen ska vi slå in de sista paketen.. (Haha, å jag som sa att jag inte skulle slå in mera paket?).. Sen känner jag att jag borde lägga mig tidigare så idag blir det en tidig date med JB (john blund).

Sen på onsdagen, MBT som vanligt. Mammsen fyller även 49 men henne ska vi inte fira förren på torsdagen då det också är solhem. På fredag är det CL och jag hoppas på att jag är lite modigare och får ur mig mer än sist. Tror att det kan vara nyttigt. Jobbigt men nyttigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0