Dag 17 - Mitt favoritminne.


     2010-12-17 | 16:02:22

Oj, det var svårt! Finns ju en massa minnen som man bär med sig. Blev lite kluven nu.. Det finns ju ett minne som jag aldrig kommer glömma och det är sista dagen i Bangkok, men jag kommer ju aldrig heller att glömma den gången som jag kom bort på Legoland.. 

                 
                                                  bild från google

Det var när jag va riktigt riktigt liten och vi var där på semester mamma, pappa, Johan åså jag såklart :) (annars hade det varit svårt för mig att komma bort :P) Vi hade stått och kollat på ett tåg minns jag som gick runt, runt, runt och sen huxflux så var mamma och pappa borta!

Tanken har slagit mig att de kanske ville bli av med mig, men jag tror faktiskt inte att det var så. De tappade nog inte bort mig med vilje, iallafall så intalar jag mig att det inte var med vilje. Hursom..

Det var en "vakt" som hittade mig, jag fick en glass och blev överlycklig så helt dumt att komma bort på Legoland vare ju inte. Jag var inte det minsta ledsen när jag blev överlämnad till mamma och pappa, mer grisig snarare ;) Glass runt hela munnen men vad gjorde väl det?

Slutet gott, allting gott! :) Det är ett minne som gör mig lite extra varm i hjärtat, men jag vet inte ifall jag kan säga att det är mitt favoritminne direkt.. Men ett utav dem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0