Dag 19 - Detta ångrar jag.


     2010-12-19 | 15:06:42

Haha, detta är ju positiva listan! Mådde man inte dåligt innan så gör man ju det efter att man har svarat på alla dessa frågor... Nåväl, skam den som ger sig!

Ifall jag skulle rabbla upp allt som jag ångrar så skulle det ta en evighet så hur gör jag då? Joo, självklart så tar jag inte och rabblar upp allt som jag ångrar utan vi kan ju hålla oss till hälften? :)

Först ut blir att jag hoppade av skolan, med 2-3 månader kvar till studenten. Anledningen var att jag hade gjort en abort som tog riktigt hårt på mig, en lärare sa att jag inte skulle klara av kursen, jag hade ett jobb där jag trivdes så jag såg ingen större anledning till att gå kvar. "jag skulle ju ändåså inte klara av kursen"...

Några förhållanden. Att jag tillät mig själv att stå ut med all skit, men "det var ju vad jag förtjänade/var värd"..

Några vänner. Att jag gett så mycket till andra och bara fått skit kastat tillbaka. Att verkligen göra allt för någon för att sedan själv få en kniv i ryggen. Jojo, man tackar! haha, jag har faktiskt lust att lägga ut bilder på er men.. ni vet nog själva vilka ni är :)

.. Samtidigt så slår tanken mig att hade inte jag varit med om detta så hade inte jag varit den jag är idag. Kanske inte heller befunnit mig bland betydligt mycket bättre personer än de som fanns då. Jag är ändå på något sjukt skevt sätt rätt glad över att vissa saker har hänt, för annars vore jag inte den Marie som jag är idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0