Dag 2 - Min första kärlek.


     2010-12-02 | 21:48:09

Ska sanningen fram så har jag dividerat både med SandiPandi och mamma om vem som är min första kärlek. Jag själv skulle säga att det är mitt hjärta Micke, men honom hittade jag ju på senare år. Men jag kom faktiskt fram till att det var Jeff.

Vi blev ihop när jag gick i ettan och han i tvåan (lågstadiet) på Svedjeskolan. Vi kilade stadigt till slutet utav trean då telefonen ringde och han gjorde slut. Lite som en chock kom det kanske men ändå inte. Det var även den första killen som jag fick sova över hos ;) Dock så sov jag i hans syrras rum men det gjorde inte mig så mycket för hon var riktigt trevlig. Hästtokig tjej vilket passade mig bra eftersom att jag också var det då.

Haha, när jag flyttade tillbaka till sjöbo från granbäcken och Jeff skulle hälsa på hade han fått med sig ett brev ifrån en annan kille. Ironiskt nog gick Jeff och denna killen i samma klass och i detta brevet så frågade han chans på mig! HAHA :D Smart att skicka det med personen som jag var ihop med? Roligt ändå :)

                                            

Vad en gocart var visste jag inte förren jag träffade Jeff. Detta var hans absoluta favoritsport och faktum är att jag också fastnade för det. Så det får jag tacka dig för :) Men att du ens kom plats i en gocart är ett litet mysterium för OJ vad lång du var! Jag har två kort på dig och mig, ett som är taget på sommaren och det andra på vintern.. På sommaren är vi nästan lika långa, jag är kanske ett halv huvud kortare medans på vintern har jag blivit minst två huvuden kortare.. Jag antar att jag inte hade samma "växt-gödsel" som dig :P

Mer då? Det var ju så spännande alltihopa. Jag är riktigt glad att jag fick dela en liten tid med dig. Kanske mest glad över att du visade mig hur man kör gocart ;) Riktigt häftigt att kunna briljera med att jag har ett gocart-körkort! :) Något som gör mig kanske lite extra varm i hjärtat är låten från lejonkungen can you feel the love tonight - elton john, den låten spelades första gången som vi dansade tryckare :)


MEN, enligt mig är min första kärlek mitt hjärta!
Men som Sandipandi sa "det menas nog med den förstaförsta kärleken"..

Jag älskar dig Mikael!

Vem skulle inte vilja dela allt tillsammans med dig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0