Dag 20 - Den här månaden.


     2010-12-20 | 13:18:27

Eftersom att det är december månad så har det varit ganska så stressigt fast ändå inte. Jag tyckte faktiskt till en början att jag var ute i god tid men antagligen så var jag inte det... Imorgon när jag är hos CL får jag skicka Micke till att köpa den sista julklappen för att ens hinna bli klar.. :/

Det är ju också snart julafton, och alla vet ju säkert vad julen innebär.. Mat. Groteskt mycket mat. Det kanske också är därför jag mår lite som jag gör just nu. Jag är orolig. Undrar hur det kommer gå, ifall jag kommer få panik eller ifall det faktiskt kommer gå bra :) Det hade ju varit det bästa. Men man kan ju lungt säga att man utmanar sig själv till max vid jul...

Inte nog med det så är det också snart nyårsafton och det innebär ju ungefär samma sak som julmaten.. Festblåsan får ju inte sitta för tajt över magen, och det får inte välla ut här eller där och det tar på en, både psykiskt och fysiskt. Kanske att jag är löjlig som håller på, men jag kan ju inte hjälpa att det faktiskt är så jag känner/tycker/tänker...

Har klätt granen idag.. Haha, aldrig varit med om sneare gran! Å färdigklädd är det inte heller, det fattas glitter och det ska ju prompt vara sånt "kasta-på" glitter.. Kulorna i granen är röda men vi ska köpa några i guld också. Sen har vi dedär söta käpparna som hänger lite här å där också.. Polkagris-käpparna :) Jag måste nog nästan säga att granen (trots skevheten) ser helt okej ut :) Det börjar arta sig iaf!

                   
                                                         Förra nyåret...



Dag 1 - Presentera mig själv.
Dag 2 - Min första Kärlek.
Dag 3 - Mina föräldrar.
Dag 4 - Det här åt jag idag.
Dag 5 - Vad är kärlek.
Dag 6 - Min dag.
Dag 7 - Min bästa vän.
Dag 8 - Ett ögonblick.
Dag 9 - Min tro.
Dag 10 - Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 - Mina syskon.
Dag 12 - I min handväska.
Dag 13 - Den här veckan.
Dag 14 - Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 - Mina drömmar.
Dag 16 - Min första kyss.
Dag 17 - Mitt favoritminne.
Dag 18 - Min favoritfödelsedag.
Dag 19 - Detta ångrar jag.
Dag 20 - Den här månaden.
Dag 21 - Ett annat ögonblick.
Dag 22 - Det här upprör mig.
Dag 23 - Det här får mig att må bra.
Dag 24 - Det här får mig att gråta.
Dag 25 - En första.
Dag 26 - Mina rädslor.
Dag 27 - Min favoritplats.
Dag 28 - Det här saknar jag.
Dag 29 - Mina ambitioner.
Dag 30 - Ett sista ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0