Dag 23 - Det här får mig att må bra.


     2010-12-23 | 18:00:00

Tro det eller ej men att baka, pyssla vara kreativ det får nog mig att skina lite extra :) Inte för att jag är särskilt bra på det men inte jättedålig heller, lite lagom snarare. Både bra å dålig. Det är roligt helt enkelt :) Man kan bara försvinna bort i tankarna och göra lite som man själv vill.. Att ta en liten "resa" till en annan plats :)

                   

Mina nära och kära såklart också! Inte att förglömma! Personerna som betyder allra mest för mig får mig såklart också på strålande humör :) Alla på olika sätt så jag nämner inga namn i risk för att glömma någon, ni vet ändåså vilka ni är! Mitt hjärta klappar ett extra slag för er! ♥

Presenter... haha!! När jag får en massa paket som jag kanske inte alls är "berättigad" till :) Då drar jag också lite extra på smilbanden :) Men vem skulle inte göra det? Presenter/paket (kalla det vad du vill) överraskningar? Sånt gör mig lite extra glad.

Komplimanger, när de kommer från hjärtat! Finns inget bättre :)
Solen, långa vita sandstränder och brunbrända ben :)
Hemmamys, uppkurad i soffan med en stoooor skål godis :)

                                          
                                                         bild från google

Usch, jag vet inte allt! Det är mycket som får mig att må bra. Jag har lärt mig att värdesätta dagen/livet lite mer än andra tror jag. Jag blir glad för det mesta. Den mest minsta lilla meningslösa sak skulle göra mig glad :) Allt de andra som gör mig glad är bara en bonus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0