Dag 24 - Det här får mig att gråta.


     2010-12-24 | 17:00:00

Passande att det blir en sån här fråga just idag, på självaste julafton och allt!! Nåväl, jag gör som jag alltid gjort.. Besvarar såklart frågan :)

Det finns mycket som får mig att gråta. Jag är nog en väldigt känslig människa även ifall jag inte alltid själv vill erkänna det ;) Vissa filmer kan få mig att börja stor tjuta, lejonkungen tex. När hans pappa dör... Det leder mig också ín på det som faktiskt får mig att gråta också, tanken på min pappa.

Jag vet att jag det senaste babblat om honom en hel del men det kan inte hjälpas. Lika lite som jag väljer att skriva om honom igen. Han får ju mig att gråta. Det finns säkert tusen andra saker som jag skulle kunna välja att skriva om, men faktiskt.. det som alltid får mig att gråta är tanken på min pappa. :/

Nog sagt om det?.. Jag vet inte. Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Jag har skrivit så mycket om våran relation innan så jag vet inte vad jag skulle kunna skriva mer? Kanske att min bästa julklapp hade varit ifall han sa förlåt? Förlåt för att han inte finns där?.. Å nu är det sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0