Dag 4 - Det här åt jag idag.


     2010-12-06 | 11:15:40

Ojsan hamnat lite på efter kälken med mina "dagens" så nu får jag nog blogga ikapp innan det blir ännu mera! :) Hursom, "det här åt jag idag"..

                 

Kycklingfilé, potatis och Jensens favorit sås :) Med andra ord så åt jag på Jensen tillsammans med mamma och fisen. Supertrevligt! Kollade även in "tomtelandet" men det var väl inte så jättemycket att hurra för.. Fanns ju inga tomtar? Inga som man kunde lämna sin önskelista till iaf :P

Såg dock en rolig sak, tomtens renar och jag blev minst sagt förvånad!! Jag tror faktiskt inte att mammas kille var en utav tomtens renar :O Man slutar aldrig att förvånas....

                  
                              

Vid närmare eftertanke.. Det kanske är till honom jag ska ge listan?! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0