Dag 6 - Min dag.


     2010-12-08 | 12:48:27

Får börja med att beklaga mig själv... Nu måste jag ju använda mina små grå för att tänka vad jag gjorde i måndags för att det ska bli rätt med dagarna och frågorna och listan framförallt... Jäkla många måsten! :P

I måndags så var det en ganska så lugn dag, inte så mycket att göra. Måndagar är faktiskt den enda dagen som jag inte har något planerat alls på. Fast egentligen så ska jag ha det.. Ska ju lämna bakverken på zäntrum men det har inte blivit av att jag börjat baka ens å då blir det ju även lite svårt att lämna något.

Måndagar är med andra ord ganska så händelselösa och inte alls roliga att berätta om :P

Något som jag kan berätta om är iofs att vi åkte ut till Mickes mamma och hälsade på. Lämnade av lite saker och hämtade lite annat :) Myste med korven (som förövrigt växt riktigt mycket men fortfarande är liten) ;) Körde hem i snökaos (mycket snö iaf.. kaos kanske är att ta i), mjaaa det hände inte så mycket faktiskt.

Men visst är det skönt med sådana dagar också, så jag ska väl inte klaga :)


I ett fönster ute hos Mickes mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0