Operation framkallning.


     2010-12-17 | 16:10:52

                 
                                                  bild från google

Haha lite skrattretande är det ändå när man tänker på det! Att nu när nästan ett år har gått börjar man framkalla korten.. jag babblar såklart om Thailandsresan.

Att ett helt år snart har gått är faktiskt lite skrämmande för detta året har verkligen bara rusat förbi. Känns inte som att det alls var längesedan som vi firade nyår :/ Iofs så är jag enormt glad att det har gått fort för när man har roligt så går tiden fort :)

Sen kan jag inte låta bli att dra på munnen lite extra mycket när jag tänker på det faktum att vi snart ska åka till Thailand igen :) Det som kanske är ännu mera komiskt är att vi redan planerat nästa resa ;) Haha, å jag har kommit på en helt egen plan.. Jag ska vara enormt mycket snabbare på att framkalla nästa omgång med resbilder! Tummen upp för den idén!

Nu ska jag fortsätta med framkallandet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0