2 sekunders-förlovning.


     2010-02-03 | 01:17:35
Visst är det typiskt, att när jag nu tittar ut för att se fall det snöar så hare slutat. Det har verkligen snöat oavbrutet i flera timmar men när jag väl tänkte kommentera det.. Haha nää då äre uppehåll minsann!

Strax läggdags men jag känner mig mer eller mindre skyldig till att berätta om ringarna!
Haha, visst fick vi tillbaka dem idag :) Men vi lämnade också tillbaka dem idag :( Vi kan nog göra om våran förlovning när vi kommer hem i Mars börjar det kännas lite som nu.. Det var fel igen!!! Storleken var perfekt, själva ringen var utmärkt men texten! Texten på de satans ringarna såg ju åt helvete ut!!! Bara till att lämna tillbaka och skicka tillbaka å vänta på att det fixas igen...

Dags att fixa till sig, det är ju en dag imorgon också (vuxenpoäng) å den kommer innehålla en hel del! Ska bli "spännande" på diverse olika vis, hoppas att man kan ta sig utanför dörren också det hade varit ett plus :)

Sovgott alla snögubbar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0