Grattis till förlovningen.


     2010-02-08 | 20:55:07

                                    

Hahahahahahhhaha!!! Äntligen är jag å Micke förlovade :D Det är ju inte alls sisådär månader efter?! En månad iaf ;) Men äntligen! Ringarna hade kommit, och vet ni vad? Dem är verkligen perfekta! Hur fina som helst :) Ska sanningen fram så har nog all väntan inte varit förgäves för jisses, jag kan inte sluta titta på den!


Just nu håller vi på att packa, laga mat, baka cupcakes och pusslar samtidigt! Det gäller att hinna med så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt! :) Men det börjar pirra lite extra mycket i magen nu, det är inte alls många dagar kvar!!! Å jag har fortfarande inte fattat att vi ska åka. Jag fattar det nog förhoppningsvis när vi hoppar på planet ;)

Nu ska jag hjälpa till lite, så vi hörs imorgon..
Ikväll blire mys för att fira förlovningen påriktigt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0