När man somnar om.


     2010-02-10 | 13:08:57

Jag ska också ta tag i dagen nu, snart.. Har käkat frukost för en timme sen så känner mig lite halv seg. Jag skulle aldrig ha lagt mig igen efter att hjärtat gått till jobbet, jag var ju hur pigg som helst då! Så nu äre nog slut med det där att springa till sängen så fort som man sagt "hejdå, pusspuss" i fortsättningen äre uppstigning som gäller :)


Ska springa ner till tvätten snart, hämta upp det som har lyckats torka, kan inte påstå att det går fort :( Sen blire de vanliga bestyren innan jag ska möta upp Micke senare idag/kväll för att åka hem till mamma.

Åh, inte alls många dagar kvar nu tre (3) dagar bara! Det är helt konstigt. Känns som att det är tusen saker som man borde fixa men jag kan inte sätta fingret på vad :/ Det löser sig! Packningen är ju i stort sett klar!! Hahahahaha, tror att jag kom på vad det var som skulle fixas nu ;) Packningen....

Kan inte med ord beskriva hur härligt det ska bli, uppleva allt detta med personen som betyder allra mest för mig! Hur underbart som helst. Verkligen världens bästa alla hjärtansdag present någonsin! Hela resan kommer bli fantastisk även fall väskor/pengar/pass skulle försvinna så kommer det bli det bästa som någonsin hänt mig! Tills det att jag verkligen förstår att väskor/pass och pengar är borta :P

Måste sätta fart här nu så att jag kan bli människa idag också å förhoppningsvis komma i tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback



Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se






Auktioner på Tradera

Skapa din egen Tradera-widget



RSS 2.0